Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Οι μικροί καλλιτέχνες του 8ου Γυμνασίου... μοιράζονται τις εμπειρίες τους μαζί μας...



Εμείς, οι μικροί σας δημοσιογράφοι σας έχουμε ετοιμάσει κάποιες μικρές σκέψεις-συνεντεύξεις από τους συμμαθητές μας, οι οποίοι συμμετέχουν στα προγράμματα που γίνονται κάθε Τετάρτη στο χώρο του σχολείου. Υπάρχουν 3 προγράμματα:
 -πρόγραμμα κατασκευής κοσμημάτων
- πρόγραμμα κατασκευής ενδυμάτων
-και πρόγραμμα κατασκευών.
Το πιο παράξενο από όλα είναι ότι όλα αυτά κατασκευάζονται μόνο από ανακυκλώσιμα υλικά.
Έτσι , λοιπόν, αυτά τα προγράμματα έχουν ως σκοπό να μάθουν στα παιδιά να μετατρέπουν τα «σκουπίδια» σε όμορφα και χρήσιμα υλικά.

Δανάη Δημητρίου
“Πιστεύω ότι έχω καλλιτεχνικά χαρίσματα και το πάθος μου είναι οι χειροτεχνίες και η ζωγραφική. Σε όλη την διάρκεια του προγράμματος έχω κατασκευάσει πολλά αντικείμενα π.χ πορτατίφ, κορνίζες, κεριά. Τέλος, έχω εισπράξει ευχαρίστηση από την σωματική και πνευματική δουλειά.”

Χρήστος Αθανασόπουλος
“Αρχικά αποφάσισα να συμμετέχω σε αυτό το πράγραμμα, για να μην διαβάζω  κατευθείαν, αφότου σχολάσω. Έχω φτιάξει πολλά ψηφιδωτά, κηροπήγια και στεφάνια. Μέσα από το πράγραμμα έμαθα να συνεργάζομαι πιο εύκολα με τους συμμαθητές μου.”

Έλλη Κουγιουμτζίδου
“Πήρα μέρος σε αυτό το πρόγραμμα, γιατί από την αρχή μού κέντρισε το ενδιαφερον και μού αρέσει να βοηθάω. Έχω φτιάξει πορτατίφ και ψηφιδωτά. Τώρα μαθαίνω να φτιάχνω Scooby doo. Τέλος, έμαθα να φτιάχνω πολλά χρήσιμα αντικείμενα μόνη μου.”

Παναγιώτης Μενεγάκης
“Αποφάσισα να πάρω μέρος στο πρόγραμμα των κατασκευών, για να έχω κάτι να ασχοληθώ τον ελεύθερο χρόνο μου. Επίσης, με ενδιέφεραν οι κατασκευές περισσότερο από τις άλλες επιλογές που είχα, δηλαδή τα κοσμήματα και τα ρούχα. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος έχω κατασκευάσει κηροπήγια και μια χελώνα από ρεσό και ένα ψηφιδωτό σε πιάτο. Περισσότερο από όλα μου άρεσε η χελώνα από ρεσό, γιατί ήταν πιο περίπλοκη. Τέλος, μέσα από τη συμμετοχή μου στο πρόγραμμα, έμαθα να χρησιμοποιώ τα ρεσό, να φτιάχνω ψηφιδωτά και να συνεργάζομαι για να φτιάξω ένα έργο.”

Ηλέκτρα Κρανιώτη
“Συμμετείχα στο πρόγραμμα  των κατασκευών, γιατί θα ήταν η παρέα μου και γιατί μου αρέσουν οι χειροτεχνίες γενικά, και ειδικά οι κατασκευές. Έχω κάνει ψηφιδωτό, κολάζ, ζωγραφική σε ξύλο, σε χαρτί και σε γυαλί, φωτιστικά, κατασκευές με ρεσό, καθρέφτες και λαμπάδες.

Γεωργία Σταυροπούλου
“Έλαβα μέρος στο πρόγραμμα, γιατί ήθελα να μάθω να φτιάχνω χειροποίητα κοσμήματα και τις μπλούζες μου, όπως μου αρέσουν. Επίσης,  για να ξεφύγω από την πραγματικότητα. Πήρα μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα των ρούχων και των κοσμημάτων, επειδή μου φαίνεται ενδιαφέρον για ένα κορίτσι να ασχολείται με ρούχα και κοσμήματα. Έχω φτιάξει μπλούζες, βραχιόλια με τσιγγάκια και κοσμήματα από χαρτί. Από αυτό το πρόγγραμα έχω κερδίσει πολλές γνώσεις και ωραίες εμπειρίες.”

Πέτρος Κυριακόπουλος
“Ήθελα να συμμετέχω, για να ασχοληθώ με κάτι που μου αρέσει, όπως οι κατασκευές στον ελεύθερο χρόνο μου και να αποκτήσω γνώσεις μέσα από αυτό. Έχω ασχοληθεί με χελώνα και καλάθι από ρεσό, κοσμηματοθήκες, κηροπήγια, ψηφιδωτά, χριστουγεννιάτικα στολίδια και διακοσμητικά από ρολά. Πιο πολύ μου άρεσε η χελώνα, γιατί ήταν δύσκολη και την κατάφερα. Τέλος, έμαθα να κατασκευάζω πολλά πράγματα μέσα από το πρόγραμμα.”

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Τζωρτζίνα Κλένια
Βενετία Μοσχοβάκου
Κατερίνα Μάμαλη
Μαρία Κολλίντζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου