Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Tα παιδία σχολιάζει!....απολογισμός δράσεων 2013-2014

2013-14….  

Μία από αυτές τις χρονιές που, όταν τελικά ολοκληρώνεται, εύχεσαι να είχες μια μηχανή του χρόνου και να τα ξαναπερνούσες όλα από την αρχή, χωρίς εξαιρέσεις. Γέλια, άγχος, πίεση, κούραση, συγκίνηση, ανυπομονησία, είναι ελάχιστα από τα χιλιάδες συναισθήματα που απλόχερα μου χάρισε η φετινή χρονιά. Δέθηκα πολύ με όλα τα παιδιά, ακόμα και με αυτά που στην αρχή λανθασμένα από ότι αποδείχτηκε, δεν συμπαθούσα. Είναι τόσα πολλά αυτά που νιώθω και θέλω να εκφράσω, όμως για εξοικονόμηση χρόνου και για να μη σας κουράσω άλλο, θέλω με όλη μου την καρδιά να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ. Έχετε επάξια κερδίσει μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου όλοι σας!!!

Καλό καλοκαίρι!!! Ελευθερία Σ.

Συναισθήματα και φιλίες αναπτύχθηκαν! Γνωρίσαμε τους καθηγητές σαν ανθρώπους και όλοι ήρθαμε πιο κοντά! Γελάσαμε, διαβάσαμε, συγκινηθήκαμε και μαλώσαμε αρκετές φορές! Ήταν μια χρονιά γεμάτη γέλια, γεμάτη γνώσεις και εμπειρίες.
Καλό καλοκαίρι ( γεμάτο χαρές και ευτυχία). 
Αγγελική Χ.

Ύστερα από πολύ στοχασμό δεν θεωρώ πως θα μου μείνει κάτι αρνητικό παρά μόνο θετικά. Το δέσιμο με τα παιδιά της ομάδας, η εκδρομή στην Κω, η οποία μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε κι άλλα μέρη και ανθρώπους.

With love, love…              Κούκλος…

Φέτος ήταν πολύ ωραία. Αυτό που θα μου μείνει είναι η εκδρομή στη Κω.
Αλέξανδρος Σ.


Κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς, έμαθα πολλά πράγματα. Κατ΄ αρχάς πολύ σημαντικά πρόσωπα τα οποία μου μεταλαμπάδευσαν τις γνώσεις , τη φαντασία τους και την αγάπη τους για τη συγγραφή. Έπειτα έμαθα ότι δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από την εμφάνισή τους αλλά να περιμένουμε να τους γνωρίσουμε καλύτερα μέσα από ομιλίες και συναντήσεις. Αυτή η χρονιά ήταν εξαιρετική και είμαι πολύ τυχερή που μπήκα σε αυτή την ομάδα, Σας ευχαριστώ πολύ γι αυτή την καταπληκτική εμπειρία.
Μαίρη Α.

Κατά τη γνώμη μου όλη τη χρονιά ήταν μια υπέροχη και αξέχαστη εμπειρία. Δεν υπήρξε κάτι αρνητικό για μένα. Θα μου μείνει αξέχαστο το δέσιμο που υπήρξε ανάμεσα στα παιδιά και τις καθηγήτριες και στην Κω αλλά και όλη τη χρονιά. Τέλος θέλω να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να συμμετέχω. Θα μου λείψετε πολύ όλοι και θα μου μείνετε αξέχαστοι. Ελπίζω να μην χαθούμε και να μη μας ξεχάσετε.
Παναγιώτα Ζ.

Φέτος ήταν μια πολύ ξεχωριστή χρονιά για μένα. Γνώρισα ανθρώπους που δεν θα είχα γνωρίσει αλλιώς. Δέθηκα πάρα πολύ με τα παιδιά της ομάδας αλλά και με τις καθηγήτριες μας, που τις ευχαριστώ πολύ για όλο αυτό το χρόνο και την κούραση που διέθεσαν , για την υλοποίηση αυτών των εκπληκτικών εμπειριών που έζησα τον τελευταίο χρόνο. Δε θα μου μείνει τίποτα αρνητικό. Ήταν ένα μοναδικό ταξίδι που θα θυμάμαι πολλά χρόνια μετά…
Ηλέκτρα Κ.


Από τη θεατρική ομάδα του 8ου Γυμνασίου Περιστερίου στην οποία είχα την τιμή να παρευρίσκομαι, θα μου μείνει αξέχαστη εμπειρία όλη η διαδικασία με τις πρόβες, γιατί βοήθησε πιστεύω την ένωση των μαθητών της β΄ και γ΄ τάξης γυμνασίου, αλλά και η εκπαιδευτική μας εκδρομή στη Κω.
Μιχάλης Λ.

Ήταν μια πολύ δημιουργική χρονιά! Αν και κάθε Παρασκευή μετά από τα μαθήματα ήμασταν κουρασμένοι, μόλις διαβάζαμε ένα βιβλίο ή κάναμε πρόβα , ένιωθα ότι είχα πιο πολλή ενέργεια. Αν και μπορεί καμιά φορά να λείπαμε, στο τέλος η παράσταση με ικανοποίησε και ελπίζω να συνεχιστεί και του χρόνου.
Ο.Μ.

Από αυτή τη χρονιά που πέρασε, μου έμεινε από την ομάδα το πόσο δεθήκαμε, το πόσο γελάσαμε και στην πενταήμερη μου έμειναν οι καφέδες στο ξενοδοχείο το πρωί, που δεν ξυπνάγαμε και ότι σας γνωρίσαμε εκτός σχολείου. Επίσης μου έμεινε και το ζεϊμπέκικο.
Δημήτρης Δ.

Ο τελευταίος χρόνος για το γυμνάσιο , πίστευα ότι θα ήταν ξεχωριστός. Η Λέσχη έκανε τη χρονιά αυτή να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστή. Το πιο ωραίο σε αυτή τη χρονιά ήταν η Κως που δεθήκαμε όλοι πάρα πολύ. Ακόμα το γέλιο που κάναμε στις πρόβες ήταν κάτι που άλλαξε τη σχέση των μαθητών με τις καθηγήτριές μας.
Κωνσταντίνα Π.

Από τη φετινή μας εμπειρία δεν θα ξεχάσω τα παιδιά και φυσικά εσάς κ. Παπαδά και την κ. Μητσοπούλου. Δεν θα ξεχάσω τις εμπειρίες μας, τα γέλια που κάναμε και νομίζω ότι θα μου μείνετε αξέχαστοι.
Δημήτρης Π.

Λοιπόν, κυρία, αποφάσισα (επιτέλους) και εγώ να γράψω για το πώς πέρασα μαζί με όλη την ομάδα αυτή τη χρονιά!

Πέρασα υπέροχα μαζί με όλα τα παιδιά και με τις 2 αγαπητές μας κυρίες, εσάς και την κυρία Μητσοπούλου! Οι πρόβες στα θεατρικά είχαν άπειρο γέλιο και μαζί και με την εκδρομή η ομάδα δέθηκε πάρα πολύ και όλοι μας γνωρίσαμε άτομα τα οποία  μπορεί να μην γνωρίζαμε καν πριν! Η εκδρομή μας στην Κω ήταν τέλεια! Πέρασα απίθανα και πάντα θα θυμάμαι τις πλάκες που κάναμε με εσάς και γενικά μεταξύ μας. Ήταν πραγματικά η καλύτερη εκδρομή που έχω πάει στην ζωή μου και παρότι  ήταν μόνο 5 μέρες μου φάνηκαν 5 εβδομάδες, γιατί ήμουν με όλους εσάς στην ομάδα μας! Επειδή πολλά είπα, μου φαίνεται, για την Κω... και αν και έχω κι άλλα τόσα-αν θέλετε να τα διαβάσετε- δε θέλω, όμως,  να σας αφήσω ξάγρυπνη για κάνα δίμηνο μέχρι να τα διαβάσετε όλα, κλείνω λέγοντας πως αυτή η χρονιά ήταν η καλύτερη χρονιά μου από τις 3 τάξεις του γυμνασίου και να θυμάστε πως και του χρόνου δεν θα σας ξεχάσω! Θα έρθω να σας δω όλους σας πάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου