Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ


ΔΑΣΚΑΛΕ....ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!

            Η συντακτική ομάδα της εφημερίδας μας μετά από  έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας το Δεκέμβριο του 2012 με θέμα ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, σας παρουσιάζει τα αποτελέσματα, έτσι όπως προκύπτουν από τη συμπλήρωση σχετικών ερωτηματολογίων που δόθηκαν σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας. Στόχος μας είναι να στείλουμε ένα μήνυμα στους καθηγητές τους δικούς μας και όχι μόνο!!!

]



Εμάς….. έτσι μας αρέσει!

          Τα παιδιά της Α΄ τάξης, αυτό που θέλουν από εσάς είναι να βάζετε λίγες και εύκολες εργασίες, καθώς δεν είναι συνηθισμένα στις βεβαρυμμένες υποχρεώσεις του γυμνασίου. Επιθυμούν να έχετε χιούμορ, να είστε χαλαροί -όσο παίρνει- και …λίγη ευγένεια δε βλάπτει! Απαιτούν από εσάς να εξηγείτε καλύτερα το μάθημα, να είστε ευδιάθετοι αλλά και σοβαροί-όταν το απαιτεί η κατάσταση.

            Όσον αφορά τη Β΄ τάξη, τα παιδιά θα το εκτιμούσαν, αν βελτιώνατε λίγο τα αστεία σας. Βέβαια, σαν παιδιά και αυτά, επιθυμούν να εξηγείτε καλύτερα και να είστε ευχάριστοι και ευγενικοί μαζί τους. Πάντα εντός ορίων, υπάρχουν κάποια παιδιά που προτιμούν ένα μετρημένο και αυστηρό καθηγητή, ενώ άλλα κάποιον επιεική και υπομονετικό.

            Αντιθέτως, οι μαθητές της Γ΄ τάξης, αυτό που ζητούν από τους καθηγητές είναι να βρίσκονται κοντά τους, να είναι αστείοι, να τους βοηθούν και να διδάσκουν με εναλλακτικούς τρόπους μάθησης. Παρ’όλ’αυτά, η εξωτερική εμφάνιση γι’αυτούς πλεόν απίζει σημαντικό ρόλο..( ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα ή ψηλός, μελαχρινός, με μούσι, γυμνασμένος.. ;)

6 βήματα για να διορθωθείτε!


  •   Σταματήστε να ωρύεστε! Γιατί δεν κατεβάζετε λίγο τους τόνους, αφού οι περισσότεροι από εσάς παραπονιέστε ότι έχει ήδη κλείσει η φωνή σας;
  •  Μην το παίζετε αυστηροί! Μπορεί να νομίζετε ότι αυτό είναι το σωστό, όμως το μόνο που καταφέρνετε είναι να γίνεστε αντιπαθητικοί και να μη σας προσέχει κανείς.
  •  Περιορίστε τις εργασίες για το σπίτι..έχουμε ήδη πολλές υποχρεώσεις!
  •  Γίνετε αντικειμενικοί επιτέλους! Οι διακρίσεις μπορεί να σας κάνουν συμπαθητικούς/-ες σε συγκεκριμένα άτομα, παρ’όλ’αυτά η πλειοψηφία δεν το εκτιμά
  •  Hellooo... Είμαστε και εμείς εδώ! Μην είστε τόσο αδιάφοροι, πολλές φορές χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας σε διάφορα θέματα.
  •   Γιατί θέλετε να βλέπετε τον τρόμο στα μάτια μας; Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να απειλείτε με απουσίες, αποβολές, ‘‘επισκέψεις’’ στο διευθυντή και ποινολόγια!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΑΠΟΝΕΜΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ
ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ……………..
            Με βάση την κρίση των μαθητών, τα θετικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν στους αγαπημένους τους καθηγητές, είναι ότι τους βρίσκουν αστείους, εξηγούν καλά το μάθημα και είναι καλοί κι ευγενικοί μαζί τους. Επίσης, η επιλογή τους επηρρεάζεται άμεσα από το πόσο ευδιάθετοι δείχνουν και πόσο καταλαβαίνουν τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους.
            4 στους 10 μαθητές του σχολείου, δηλώνουν πως δεν έχουν κανένα παράπονο από τον αγαπημένο τους καθηγητή και δε θα ήθελαν να αλλάξει κάτι. Οι υπόλοιποι 6 στους 10 ισχυρίζονται ότι ο αγαπημένος τους καθηγητής δεν είναι τέλειος, π.χ φωνάζει, είναι κατσούφης, φλύαρος, έχει black humor, είναι υπερόπτης ή πετάει κιμωλίες...!
            35% των παιδιών δείχνουν να έχει επηρεαστεί η κρίση τους για τον αγαπημένο τους καθηγητή από το μάθημα  που διδάσκει. Αντιθέτως, το 61% αυτών δε δίνει ιδιάιτερη σημασία στο μάθημα που διδάσκει αλλά στο χαρακτήρα που διαθέτει. Τέλος, μόλις στο 4% υπήρξαν αναποφάσιστοι λέγοντας ότι ίσως έχουν επηρεαστεί, ίσως όχι.
Mελαχρινή Τ. - Εύη Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου