Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ, ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ, ΑΓΓΕΛΟΥ, ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΩΝ CELEBRITIES ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ


ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ CELEBRITΙES!!!
20 Ιανουαρίου 2013
Συνέντευξη με τους ηθοποιούς
της θεατρικής παράστασης "Τα Βαφτίσια"

Τελικά, ίσως να μην είμαστε τόσο μικροί όσο φαινόμαστε!
Αφού παρακολουθήσαμε την πολύ πετυχημένη παράσταση "Τα Βαφτίσια", γραμμένη από το Νίκο Μουτσινά και την  Τζένη Διαγούπη, είχαμε την ευκαιρία να συναντηθούμε και να συζητήσουμε, ως μικροί δημοσιογράφοι, με τους διάσημους συμμετέχοντες της παράστασης. Αναρωτιέστε ποιοι είναι αυτοί. Λοιπόν θα εκπλαγείτε!!!Ο Νίκος Μουτσινάς, η Ζέτα Μακρυπούλια, ο Αργύρης Αγγέλου και η Αθηνά Οικονομάκου δέχτηκαν να  λύσουν ορισμένες απορίες μας για την πολυάσχολη ζωή τους πίσω από τις κάμερες! Είσαστε έτοιμοι να μάθετε τι μας είπαν;

 Ορίστε λοιπόν:
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ
·        Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το γράψιμο;                Ξεκίνησα να γράφω για stand-up comedy και έγραφα μόνος μου τα κείμενα. Μετά ήρθε η οδύσσεια στο «Δέστε τους» και προχώρησε... Γενικά, ό,τι είναι δημιουργικό το ψάχνω και μου αρέσει. Βγάζω κι εγώ δικές μου τρέλες στο χαρτί!
·         Σας ενοχλεί η δημοσιότητα και ότι ο κόσμος σας μιλάει όπου είστε;             
 Αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου, γιατί γι' αυτό δουλεύουμε. Δεν είναι βέβαια όλες οι στιγμές ίδιες. Είναι φορές που θέλεις να φας, να πας για μπάνιο, να πιεις ένα ποτό και δεν θέλεις να μιλήσεις με όλο το μαγαζί, αλλά αυτό το συζητάς, το αντιλαμβάνονται. Όμως έρχονται με τόση χαρά, που τα ξεχνάς όλα!

ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ

·        Πώς ήσασταν στην ηλικία μας;  
 Στα 15 μου είχα ήδη κάνει τα πρώτα μου βήματα στην τηλεόραση. Κυρίως κάποιες μικρές διαφημίσεις και λίγο αργότερα συμμετείχα σε μια τηλεοπτική εκπομπή μαζί με τον Βασίλη Λεβέντη. Όπως καταλαβαίνετε απέκτησα μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον...
·        Θεωρείτε ότι έχετε πετύχει τους στόχους σας;   
 Σε επαγγελματικό επίπεδο θα ήμουν αχάριστη να ζητάω περισσότερα. Όχι ότι πιστεύω ότι είμαι απόλυτα επιτυχημένη άλλα για μένα η τωρινή επιτυχία μου είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτό που ήλπιζα όταν ήμουν νεότερη.

·        ΑΡΓΥΡΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ
·Με τι άλλο εκτός από το θέατρο ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Σας δυσκολεύει το πρόγραμμά σας;    
 Είναι μια καλή χρονιά, μια πολύ καλή χρονιά. Εκτός από τα "Βαφτίσια", συμπαρουσιάζω με τη Ζέτα το Dancing και έχω το ρόλο του Μάικ στην παιδική θεατρική παράσταση "Μάικ ο φασολάκης". Είναι τρεις επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχουν «κουμπώσει» πολύ καλά κι έτσι μπορώ να ανταπεξέλθω και μάλιστα μου μένουν μέσα στην εβδομάδα και δύο μέρες για ξεκούραση. Είναι ένα ζόρικο πρόγραμμα αλλά δεν είναι ακατόρθωτο.
·        Γνωρίζεστε με τους άλλους ηθοποιούς της παράστασης πριν από αυτή τη συνεργασία και από πού;                                                             
Με τον Νίκο (Μουτσινά) γνωριζόμαστε από τη σχολή, με τη Ζέτα έχουμε κάνει πάρα πολλές δουλειές αλλά μας συνδέουν και προσωπικές σχέσεις και με τους περισσότερους έχω ξαναδουλέψει. Είμαστε εκεί για να κάνουμε τον κόσμο να γελάσει με τη ψυχή του και να ξεχαστεί.

ΑΘΗΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ

·       Σε όλες τις τηλεοπτικές σειρές που σας βλέπουμε έχετε το ρόλο της "κακιάς". Νομίζετε ότι οι "κακοί" ρόλοι είναι  δυσκολότεροι;                      Ναι, το πιστεύω αυτό! Ήταν πρόκληση για μένα ο ρόλος της "κακιάς", γιατί το κοινό είναι εναντίον τους και είναι δύσκολο να τους αποδώσεις σωστά. Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, τελικά μου πάει αυτός ο ρόλος και με διαλέγουν γι' αυτόν. Αλλά μου αρέσει να κάνω και πιο κωμικούς ρόλους, όπως αυτός που έχω στην παράσταση.
·        Είναι πολύ φορτωμένο το πρόγραμμά σας;                                                 Η αλήθεια είναι ότι είναι ένα δύσκολο πρόγραμμα. Χρειάζεται να ξυπνάω στις 7 το πρωί γιατί έχω γυρίσματα για τα "κλεμμένα όνειρα" από τις 8 έως τις 6 το απόγευμα. Και μετά έρχομαι στην παράσταση. Πάντως αξίζει τον κόπο να βλέπεις τον κόσμο ευχαριστημένο!
     
Αποκλειστική συνέντευξη
για τη σχολική ηλεκτρονική εφημερίδα «Χαμογέλα, γιατί χανόμαστε!!!» του 8ου Γυμνασίου Περιστερίου

Η συντακτική ομάδα

Κλένια Τζωρτζίνα, Μάμαλη Κατερίνα,
Μοσχοβάκου Βενετία και Σούφλα Αλίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου