Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΚΛΕΝΙΑ ΤΖ.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ
Ø  Με ποιο επάγγελμα ασχολείστε;
Είμαι δικηγόρος.

Ø  Πού εργάζεσθε;
Αυτή την στιγμή εργάζομαι σε ένα δικηγορικό γραφείο ως δικηγόρος
 συνεργάτης και ειδικεύομαι στην προστασία  δεδομένων προσωπικού
 χαρακτήρα.

Ø  Περιγράψτε μου το επάγγελμά σας.
Ο ρόλος μου απαιτεί καταρχήν επικοινωνία με τον πελάτη και την σύνταξη 
των αιτήσεων προς την Αρχή , αλλά και την υποστήριξη του πελάτη 
στο δικαστήριο, όπου αυτό κριθεί απαραίτητο. Το αποτέλεσμα βέβαια 
αυτής της δύσκολης δουλειάς είναι η χαρά  του να κερδίζεις μία υπόθεση
 για την οποία έχεις κοπιάσει και ένας πελάτης να έρχεται συστημένος
 από τον προηγούμενο πελάτη, γιατί αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζεται η
 εργασία μου.

Ø  Πού φοιτήσατε;
Αποφοίτησα με άριστα από τη Νομική Σχολή του Αθηνών.

Ø  Ποιοι παράγοντες σας ώθησαν να ασχοληθείτε με αυτό το επάγγελμα;
Η ανάγκη και η επιδίωξη της απονομής δικαίου, που δημιουργήθηκαν στα μαθητικά μου χρόνια, με ώθησαν
 να βλέπω τον εαυτό μου στο χώρο της Δικαιοσύνης. Ακόμα, το γεγονός ότι προέρχομαι από οικογένεια
 δικηγορών, καθώς ο πατέρας μου και άλλα μέλη της ευρύτερης οικογένειας μου ασχολούνται με νομικά
 επαγγέλματα θα έλεγα πως μου προκάλεσε το ενδιαφέρον γι’ αυτό το επάγγελμα. Με θυμάμαι από μικρό 
παιδί να παρουσιάζω τον εαυτό μου ως μελλοντικό δικηγόρο και πάντα να επισκέπτομαι το γραφείο του
 πατέρα μου. Και να που ήρθε η μέρα που πραγματοποίησα το όνειρό μου!

Ø  Ο μισθός που παίρνετε είναι ικανοποιητικός όπως υποστηρίζει ο περισσότερος κόσμος;
Έχω βαρεθεί να ακούω ότι στο οικονομικό περιβάλλον που ζούμε τώρα, μόνο οι δικηγόροι έχουν δουλειά. 
Σημασία δεν έχει μόνο να έχεις δουλειά, αλλά να έχεις καλή δουλειά και να αμείβεσαι ικανοποιητικά. Και το
 δικό μας επάγγελμα δέχεται τρομακτικές πιέσεις. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, ενώ η 
γενικότερη οικονομική δραστηριότητα στη χώρα μας φθίνει με αποτέλεσμα να περιορίζεται και το εύρος των 
παρεχομένων υπηρεσιών μας. Σε ένα περιβάλλον ύφεσης, περιορίζεται και η ανάγκη για νομικές υπηρεσίες.

Ø  Θα φεύγατε για το εξωτερικό;
Βέβαια και θα μετανάστευα σε μια άλλη χώρα από την στιγμή που οι συνθήκες εργασίας χειροτερεύσουν 
ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα! Αγαπώ την χώρα μου αλλά και την ζωή μου!

Ø  Ποιο είναι το ωράριο εργασίας σας;
Το ωράριο μου καθορίζεται από τα ραντεβού τα οποία θα παρουσιαστούν και από τις υποθέσεις τους. 
Συνήθως εργάζομαι κάθε μέρα έως τις 7μ.μ. αλλά πολλές φορές παραμένω στο γραφείο μου έως και 
τα μεσάνυχτα εφόσον οι συνθήκες το απαιτούν.

Ø  Αφού αποκτήσατε το πτυχίο της Νομικής Σχολής, ποιες διαδικασίες ακολουθήσατε προκειμένου να πάρετε 
την άδεια άσκησης επαγγέλματος;
Μετά το πτυχίο της Νομικής γράφτηκα στον οικείο Δικηγορικό Σύλλογο ως ασκούμενη δικηγόρος και εργάστηκα
 για διάστημα δύο χρόνων, με ελάχιστη αμοιβή, κοντά σε έμπειρους δικηγόρους. Στο τέλος αυτής της 
περιόδου δίνω εξετάσεις, γραπτές και προφορικές, ενώπιον εξεταστικής επιτροπής του Δικηγορικού 
Συλλόγου στον οποίο ανήκω για να λάβω την άδεια άσκησης επαγγέλματος. 

Ø  Θα συστήνατε το επάγγελμα σας σε κάποιον που οδεύει προς αυτό;
Φυσικά  , είναι βέβαια ένα επάγγελμα απαιτητικό όμως και ικανοποιητικό ψυχικά ! Μόνη προϋπόθεση η
 αγάπη προς αυτό!

Ø  Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας !

Εγώ σε ευχαριστώ και ελπίζω να φάνηκα χρήσιμη!!!
                                                                                                          Κλένια Τζωρτζίνα Γ1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου